Sunday, December 20, 2015

20th Dec. Bamboo 竹だぞ

Bamboo
12月20日 竹だぞ

 
Although it was very fine today, I didn’t go skiing because
  天気は良かったですがスキーに行きませんでした。


 
We are short of snow all over ski fields in Nagano prefecture.
  全県のスキー場で雪不足だからです。


 
 
 
We went shopping in Matsumoto instead.
  代わりに松本で買い物をしました。


 
At the Matsumoto Flower Center I bought this bamboo arrangement.
  松本フラワーセンターで開運竹を買いました。


 
At Matsumoto city center, we ate thick white noodles and then
  松本市街地でうどんを食べ、


 
enjoyed shopping.
  買い物を楽しみました。


 
On the way back, we visited the MAZDA car dealer and had a engine oil checkup.
  帰りにマツダさんを訪れ、エンジンオイル点検を受けました。


 
No game today at the amusement place. We lost…
  獲得景品無し・・・・


 
I made one YAMANEKO doll at night.
  夜、1体の山ネコを作りました。

No comments:

Post a Comment