Sunday, December 13, 2015

13th Dec. Instructors' Meeting 2 指導員研修だぞ2

Instructors' Meeting 2
12月13日 指導員研修だぞ2


 
It was raining, foggy and snowing later today.
今日は雨が降っていて、ガスっていて、後で雪でした。


 
Although it was a terrible weather, we had to ski to renew our license.
天気はひどかったですが、免許更新の為にスキーをしなければなりません。


 
In addition, it was crowded, because they opens only one course then there were about 500 skiers at that time.
さらに混んでいました。1本しかコースがオープンしてなくて500人いるのですから・・・。


 
I also have to renew the license of examiner this season.
 検定員免許もついでに更新しなければなりません。


 
Everything was going well except for the bad weather and less snow.
 悪い天気と少ない雪以外は全てがうまくいきました。めでたしめでたし


 
On the way back, I passed the famous shrine.
 帰りに有名な御嶽神社を通りすぎました。


 
I ate late lunch at the Outaki restaurant.
遅い昼食を王滝食堂で食べました。


 
It tasted pretty good.
とてもおいしかったです。


 
I found the Arukuma vending machine at Hiyoshi village.
日義村でアルクマ自動販売機を見つけました。


 
I brought my ski to my acquaintance, who is working for mechanic, because my ski needs a tune up.
 メカニックをやっている知り合いの所へスキーを出しました。フルチューンナップで8400円かけます。


 
I hope I can improve my level thanks to the ski with sharpened edges.
 研がれたエッジのスキーのお陰で上達できるといいです。


 
I made 2 YAMANEKO dolls at night.
  夜2体の山ネコを作りました。

No comments:

Post a Comment