Saturday, December 26, 2015

26th Dec. Rice Cake 餅だぞ

Rice Cake
12月26日 餅だぞ


 
I finished writing New Year’s Cards in the morning. Though I always write it after I receive it, Tamami said we should send it to the guest, who participated in our wedding party, in advance.
  年賀状を書き終えました。普段は100%もらってから書く人なのですが、Tamamiさんが結婚式のゲストには前もって書きましょうと言いましたもので・・・。まぁ雪不足でスキーにも行けないので良しとしましょう。


 
We washed clothes and cleaned rooms.
  洗濯・掃除をしました。


The home bakery, that is a maker at home, can also make rice cake. Amazing!
  最近買ったホームベーカリーは餅も作れます!すっげ~!!


 
On the way to Tamami’s parents house, I posted New Year’s Card at Ono railway station.
  塩尻の実家へ向かう途中、小野駅で年賀を投函しました。年内に出したのは数十年ぶりです・・・。


 
I finished the preparation for the opening ceremony.
  始業式の準備が終わりました。

No comments:

Post a Comment