Tuesday, December 1, 2015

1st Dec. Puppet Show 人形劇だぞ

Puppet Show
12月1日 人形劇だぞ


 
We jogged in the morning.
  朝走りました。


 
Ina Primary School students visited our school and showed us their puppet show. It was fantastic.
  Ina小学校の子どもたちがやって来て、人形劇を見せてくれました。凄かったです。


 
After that, we exchanged with each other.
  その後、交流会をしました。


 
We learned what we would say when we want to explain about the present time in English.
  現在時刻について説明したい時に英語でどう言ったらいいか習いました。


 
I prepared for the class of hurdles the day after tomorrow.
  明後日のハードル授業の準備をしました。

No comments:

Post a Comment