Wednesday, December 23, 2015

23rd Dec. Thick White Noodles うどんだぞ

Thick White Noodles
12月23日 うどんだぞ


 
I made thick white noodles from scratch for the first time.
  うどんを初めて粉から作りました。


 
We had lunch at this restaurant in Shiojiri city near Tamami’s parents’ house.
  Tamamiさんの実家付近の食堂で昼を食べました。


 
It was very cheap, delicious and healthy.
  安く、おいしく、健康的でした。


 
 

At Tamami’s parents’ house, we cut the dough.
  Tamamiさんの実家でうどん生地を切りました。


 
We had a Christmas party with thee parents.
  両親とクリスマスパーティーを開きました。


 
Thick white noodles we made were tasted very good.
  作ったうどんはとてもおいしかったです!

No comments:

Post a Comment