Wednesday, December 12, 2018

12th Dec. Drink Tea お茶を飲むぞ

Drink Tea
1212日 お茶を飲む



Tamami woke Kaito up and then
  TamamiさんがKaitoマンを起こして


 
saw me off in the morning.
  見送ってくれました。





I disassembled a wine barrel.
  ワイン樽を解体しました。





Mr. Kamikura called on me and taught his technique of woodwork.
  Kamikuraさんが来て、木工技術を教えてくれました。





When I came back home, Kaito said Cha-cha nomitai yo = I want to drink tea
  家に帰った時、Kaitoマンが「ちゃちゃ飲みたいよー」と言いました。


 
After he finished it, he fell asleep.
  飲み終えてKaitoマンは寝入りました。

No comments:

Post a Comment