Wednesday, January 3, 2018

3rd Jan. Anpanman Show アンパンマンショーだぞ

Anpanman Show
1月3日 アンパンマンショーだぞ


After we had breakfast,
  朝食後


We moved to Suwa city, Lake Walk and then
  諏訪のレイクウォークに行き、




watched Anpanman Show.
  アンパンマンショーを見ました。




 

There were a lot of people.
  たくさんの人が集まっていました。


Anpanman is very popular among kids.
  アンパンマンは子ども達にすごい人気です。


Although Kaito shook hands with Anpanman after the show, he was crying.
  Kaitoマンはショーの後、アンパンマンと握手しましたが、泣いていました・・・。


Following that I moved to Yabuhara then enjoyed ski practice.
  その後、やぶはらへ行き、スキー練習を楽しみました。




We have many bumpy slope now.
  今たくさんのコブが育っております。


Kaito got two kites yesterday.
  Kaitoマンは昨日2つのカイトを手に入れました。


He was playing with sucking Japanese horseradish.
  わさびをしゃぶりながら遊んでいました。

No comments:

Post a Comment