Saturday, November 18, 2017

18th Nov. Sumo 相撲だぞ

Sumo
11月18日 相撲だぞ


Kaito was standing on a sofa.
  Kaitoマンはソファの上に立っていました。


 
We watched Anpanman and
  アンパンマンと


 
Little Charo
  リトル・チャロを見ました。



Kaito is a pampered baby.
  Kaitoマンはあまったれさんです。


We enjoyed shopping.
  買い物を楽しみました。


At SWEET bakery,
  SWEETのパン屋で


 
Kaito met the big bear and then,
  大きなクマさんに会って、


he sumo-wrestled with the bear.
  クマさんと相撲を取りました。

He couldn’t defeat the bear.
  クマさんには勝てませんでした・・・。


Kaito always spins his fingers when
  Kaitoマンはいつも指をくるくる回します。


 
he watches the fan on the ceiling.
  天井のファンを見た時にです。


 
Since it’s getting colder lately,
  最近寒くなってきたので


 
Kaito’s favorite playground toy, horse, is also getting colder.
  Kaitoマンのお気に入り遊具の馬も冷たくなってきました。



Today’s games.
  今日の獲物。


 
Kaito likes them.
  Kaitoマンは気に入りました。


I made the fence for heater for Tamami’s parents’ house.
  実家用にストーブフェンスを作りました。

No comments:

Post a Comment