Sunday, June 25, 2017

25th Jun. Hand Spinner ハンドスピナーだぞ

Hand Spinner
6月25日 ハンドスピナーだぞ


 
Kaito has started standing on the table and
  Kaitoマンは机の上に立ち始めました。


 
climbing stairs. Good job!
  階段登りも始めました。


 
We put the warrior’s helmet away.
  兜を片づけました。


 
After Second Street,
  セカンドストリートの後、


 
Kaito took a nap a little.
  Kaitoマンは少し昼寝をしました。


 
At APINA amusement store, we got a hand spinner.
  APINAで、ハンドスピナーを手に入れました。


 
Kaito is really interested in it.
  Kaitoマンは興味津々です。


 
At the home center (DIY center),
  ホームセンターで


 
We bought a pan.
  フライパンを買いました。


 
 
 
Kaito climbed up stairs again.
  Kaitoマンは階段を再び登りました。


 
We watched Anpanman and we found that
  アンパンマンを見ました。


 
this character is called Yamaneko Daiou.
  このキャラクターが山ネコ大王と言うと知りました。へ~


 
Kaito can drink a tea himself.
  Kaitoマンは自分でお茶を飲めます。


 
This hand spinner has LED light.
  LED付きです。

No comments:

Post a Comment