Sunday, June 9, 2019

9th Jun. A lot of Anpanmans たくさんのアンパンマンだぞ

A lot of Anpanmans
日 たくさんのアンパンマンだぞ





Kaito was watching Anpanman TV in the morning.
  Kaitoマンは朝アンパンマンを見ていました。





I jogged in the morning.
  朝走りました。





Kaito was using Anpanman toy with wearing Anpanman jacket in front of 2 Anpanman dolls.
  Kaitoマンはアンパンマンの上着を来て、2体のアンパンマン人形の前で、アンパンマンのおもちゃを使っていました。





Kaito sat on my handmade rocking chair.
  手作りロッキングチェアに座りました。





Kaito practiced swings and slide as usual.
  いつも通りブランコと滑り台を練習しました。





In the afternoon, we moved to Okaya then Kaito played on a slide there.
  昼過ぎに岡谷へ行き、Kaitoマンは滑り台をしました。




We enjoyed patrol car, shopping and eating at LAKE WALK shopping mall.
  LAKE WALKでパトカーと買い物と食事を楽しみました。




 
Light oil is very cheap.
  経由は安い!





Kaito can throw balls well lately.
  最近Kaitoマンは上手にボールを投げます。

No comments:

Post a Comment