Monday, June 17, 2019

17th Jun. Osaka 3 大阪だぞ3

Osaka 3
17日 大阪だぞ




I jogged in the morning to Osaka-jo Kouen Park because I ate too much yesterday.
  朝、大阪城公園まで走っていきました。昨日食べ過ぎたからです。





I moved to Higashi-Osaka and found that the restaurant my father recommends was closed today.
  東大阪へ移動しました。親父さんが勧めた食堂が休みでした・・・。


 
I bought souvenir for Tamamis parents then
  Tamamiさんの両親にお土産を買って、


 
had lunch at the sushi restaurant.
  この寿司屋で昼食でした。





Around 3 PM, I took subway trains,
  3時頃地下鉄に乗り、





took a highway bus at Osaka city center then moved back to Nagano.
  梅田で高速バスに乗り、長野へ向かいました。





Around 9 PM, I arrived at Midoriko highway bus stop near my house. It takes me 30 minutes on foot.
  時頃、最寄のみどり湖高速バス乗り場に着きました。家まで歩いて30分です。

No comments:

Post a Comment