Tuesday, June 18, 2019

18th Jun. Rapit ラピートだぞ

Rapit
18日 ラピートだぞ



Kaito opened these souvenirs I brought back from Osaka.
  Kaitoマンは大阪から持って帰ったお土産を開けました。





Kaito enjoyed running and swings before his nursery school.
  保育園の前に走りとブランコを楽しみました。





We saw two commuter trains off as usual.
  いつも通り2本の通勤電車を見送りました。






We had a meeting for the sale we have next weekend.
  来週末の販売に向けた集会がありました。





We are producing 4 rocking chairs for the sale.
  販売に向け、4台のロッキングチェアを作っています。


 
I found the water pistol immediately I bought it because...
  水鉄砲を見つけて、すぐに買いました。なぜなら


 
its the Rapit, the limited express in Osaka. Kaito really likes it.
  南海特急ラピートだからです。Kaitoマンが大好きで、DVD見るたびラピートラピートと言っているからです。





Who tied the bowling pin balloon to the fence?
  ボーリングのピンを柵に結んだの誰??

No comments:

Post a Comment