Thursday, June 6, 2019

6th Jun. Practice hard 一生懸命練習だぞ

Practice hard
日 一生懸命練習だぞ






Kaito brushed his teeth,
  Kaitoマンは歯を磨き、






got on swings,
  ブランコに乗り、


 
played on a slide,
  滑り台をして






climbed the wall.
  壁に登りました。


 
We watched 2 commuter trains as usual.
  いつものように2本通勤電車を見ました。


 
I visited the workplace where one of my students is taking on-the-job training.
  1人の生徒が現場実習をしている職場を訪れました。






They serve good meals.
  よい食事を出してくれます。


 
I picked Kaito up then watched trains.
  Kaitoマンをお迎えに行って電車を見ました。
190606_184928 Azusa






Kaito practiced swings,
  Kaitoマンは再びブランコと






slide and
  滑り台と






climbing walls again.
  クライミングウォールの練習をしました。

No comments:

Post a Comment