Saturday, June 29, 2019

29th Jun. Sale 2 販売だぞ2

Sale 2
29日 販売だぞ




We had the sale as well today. Our products were almost sold out.
  今日も販売でした。ほぼ売り切れでした。






Tamami, Tamamis parents and Kaito visited me and Kaito sat on my handmade rocking chair.
  Tamamiさんと両親、Kaitoマンが訪れ、ロッキングチェアに座りました。



Todays lunch

  今日の昼食




I saw Azusa in front of my favorite barber then had my hair cut.
  お気に入りの散髪屋前であずさを見かけ、髪を切りました。






I gave Kaito the panda pot stand. Maybe Kaito likes it.
  Kaitoマンにパンダ鍋敷きをあげました。多分気に入りました。


 
I fit up Kaitos smaller climbing wall with a new metal fitting.
  Kaitoマンの小さいクライミングウォールに新しい金具を付けました。

No comments:

Post a Comment