Sunday, June 2, 2019

2nd Jun. Slight Difference わずかな違いだぞ

Slight Difference
日 わずかな違いだぞ




Kaito was sleeping with a steamed bun style.
  Kaitoマンはお饅頭スタイルで寝ていました。


 
I cleaned the road with neighbors.
  隣組の人たちと道の掃除をしました。





I went for a jog to my favorite traditional house.
  お気に入りの古民家までジョギングしました。





Kaito always take powdered medicine with a dignified attitude.
  Kaitoマンはいつも粉薬を堂々とした態度で飲みます。


 
This block toy used to be like that but...
  このおもちゃはかつてはこんな感じでしたが・・・





It became like that...slightly different from previous one...
  このようになりました。わずかに違いますね・・・Kaitoマンは「おっさん」と呼びます。





I filed our slide then
  滑り台にやすりをかけ、





painted it because it was damaged by sunlight.
  木部保護剤を塗装しました。日光で傷んでいたからです。

No comments:

Post a Comment