Monday, January 9, 2017

9th Jan. Sleigh ソリだぞ

Sleigh
1月9日 ソリだぞ


I had to shovel snow again in the morning.
  朝、再び除雪しなければなりませんでした。


 
Thanks to the heavy snowfall.
  大雪のお陰で、


 
 
Kaito could play with snow and
  Kaitoマンは雪と遊べて、


 
rode on a sleigh for the first time.
  ソリに初めて乗りました。


 
He didn’t cry, enjoyed it.
  泣かずに楽しみました。


 
Kaito will start skiing maybe soon.
  Kaitoマンはもうすぐスキーを始めるでしょう。多分・・・


 
I went to Yabuhara ski field with my special ski for deep snow.
  深雪専用スキーを持ってやぶはらへ行きました。



There were a lot of bumps so
  たくさんコブがあったので、


 
I practiced bumpy slope a lot.
  コブ斜面の練習をいっぱいしました。


 
 
I tried to tape it but I couldn’t do it well. Maybe the slope is steepest in Yabuhara and I’m not good at ski.
  録画しましたが、うまくいきませんでした。たぶんやぶはらで一番急なコブ斜面だったのと、スキーがへたれだからでしょう。


 
I used AXELA while CX-5 was taking automobile inspection.
  車検中の代車はアクセラでした。

No comments:

Post a Comment