Sunday, January 29, 2017

29th Jan. Two Shopping Malls 2つのショッピングモールだぞ

Two Shopping Malls
1月29日 2つのショッピングモールだぞ


 
Kaito looked sleepy in the morning.
  Kaitoマンは眠そうでした。


 
We watched Anpanman.
  アンパンマンを見ました。


 
We didn’t know Anpanman’s dog, Cheese, has his own car and
  知りませんでした!!!チーズは自分の車を所有していて、


 
it can fly like Anpanman vehicle.
  その車はアンパンマン号のように飛べるのです。


 
We moved to Suwa city together and
  一緒に諏訪市へ移動して、


 
I took another examination.
  他の試験を受けました。


 
 
Tamami and Kaito enjoyed shopping.
  TamamiさんとKaitoマンは買い物を楽しみました。


 
 
Following that we met up and visited the Lake Walk shopping mall.
  その後、合流して、Lake Walkショッピングモールに行きました。


 
 
After lunch at Big Boy Restaurant,
  ビッグボーイでの昼食の後、


 
We found the other shopping mall, Forest Mall, in Suwa city. It’s also nice.
  他のショッピングモールを見つけました。Forest Mall、ここもまた良いです。

No comments:

Post a Comment