Friday, January 27, 2017

27th Jan. Special Chopsticks 特殊な箸だぞ


Special Chopsticks
1月27日 特殊な箸だぞ


  
Kaito was awake when I left home.
  出かける時、Kaitoマンは起きておりました。


We had an entrance exam for the students who are coming to our primary school section next school year.
  来年度小学部に上がってくる児童への入試(1日入学)がありました。


 
We observed their activities for 3 hours.
  3時間程、彼らの活動の様子を見ました。


 
I ate school lunch with watching them.
  観察しながら給食を食べました。


 
Some of the students use this chopsticks called Edison Chopsticks.
  何人かの子ども達はエジソン箸と言われるものを使っています。


 
It helps them to study how to use chopsticks.
  箸の使い方を学ぶのに役立ちます。


 
After work, I carried an electric timer to the gymnasium at Imai Primary School. We have a game the day after tomorrow.
  仕事の後、電子タイマーを今井小学校体育館へ運びました。明後日試合です。


 
I had my hair cut.
 散髪しました。

No comments:

Post a Comment