Sunday, January 15, 2017

15th Jan. Powder Snow パウダースノーだぞ

Powder Snow
1月15日 パウダースノーだぞ


I moved to Omachi city in the heavy snow.
  大雪の中、大町市へ移動しました。


I ran along the road when I participated in the Ohmachi Full Marathon competition last October.
  10月に大町マラソンに出た時にこの道を走りました。


The scenery was completely different.
  景色は全く違います。


I took a demonstrator’s lesson. Yuuki Suzuki pointed out my problems. His lesson is worth taking and I’ll take another lessons in February.
  デモンストレーターレッスンを受けました。いくつか弱点を指摘してくれました。鈴木さんのレッスンは為になるので、2月にも受けます。




After the lesson, I enjoyed deep and fresh snow.
  レッスンの後、深雪、新雪を楽しみました。


 


It was snowing heavily all day long.
  一日中、大雪が降っていました。滑っても滑ってもフカフカ~


Kashimayari ski field in Ohmachi city belongs to a heavy snowfall area. I love Kashimayari.
  大町市の鹿島槍スキー場は豪雪地帯にあります。こういう所が好きです!!



Although I shoveled 30 cm snow before lunch time,
  昼ご飯前に30cmの除雪をしましたが、



we had another 30 cm snowfall when I left there.
  帰りにはもう30cmの積雪がありました。わっはっは~


On the way back, I visited my favorite Chinese noodles restaurant Ryouga Ninja in Azumino.
  帰りに安曇野でお気に入りのラーメン屋、凌駕NINJAに行きました。



I used to order this menu almost every weekend when I was in Azumino.
  安曇野にいた時は、ほぼ毎週末このメニューでした。


When I came back home,
  家に帰った時、


Kaito was sleeping. Maybe soon, he starts skiing.
  Kaitoマンは寝ていました。たぶんもうすぐカイトマンはスキーを始めるでしょう。

No comments:

Post a Comment