Wednesday, January 4, 2017

4th Jan. Four Main Shrines 4つの諏訪大社だぞ

Four Main Shrines
1月4日 4つの諏訪大社だぞ


Kaito lies on his back and
  Kaitoマンは仰向けに寝て、


goes upward.
  上方向に進みます。





We went and worship at Suwataisha Shrine.
  諏訪大社でお参りしました。






There were a lot of worshippers.
  たくさんの参拝者がいました。


We drew a written fortune.
  おみくじを引きました。


Tamami was modest luck, I was not so bad and
  両親はたいしたことありませんでしたが、


Kaito was very good luck! Congratulations!
  Kaitoマンは大吉でした。人生2回目で出すとは!やるなぁ~


This is Koyasu Shrine, we visited before Kaito was born.
  子安神社。Kaitoマンが生まれる前に来ました。


We visited another Suwataisha Shrine.
  他の諏訪大社(上社前宮)を訪れました。



After we had lunch and enjoyed shopping,
  昼食と買い物の後、




we visited another 2 Suwataisha Shrines.
  他の2つの諏訪大社(下社秋宮春宮)を訪れました。


There are 4 main shrines and we completed them.
  4つの主な諏訪大社があり、制覇しました。


I bought a good-luck charm for studying because I am a student, hahaha.
  学業成就のお守りを買いました。学生だからです。ははは…全然勉強できてないですけど・・・

No comments:

Post a Comment