Friday, January 6, 2017

6th Jan. Buckwheat Noodles そばだぞ

Buckwheat Noodles

1月6日 そばだぞ


 
I’ve started working after the New Year’s holiday.
  初仕事でした。


 
My colleague took me to the famous buckwheat noodles restaurant. When we arrived there I found that the owner of the restaurant is member of my ski club. We exchanged New Year’s greetings.
  同僚の先生が有名なそば屋さんへ連れて行ってくれましたが、着いた時、スキークラブの知り合いが経営する店だと分かりました。新年のあいさつを交わしました。奇遇ですなぁ~。


 
I finished my first day on the job without any problems.
  問題なく初日を終えました。

No comments:

Post a Comment