Saturday, October 31, 2015

31st Oct. Another Music Concert もう1つの音楽会だぞ

Another Music Concert
10月31日 もう1つの音楽会だぞ


 
After we jogged,
  ジョギングした後、


 
we had another music concert.
  もう1つの音楽会がありました。


 
The 5th grade students played their operetta there. My students did it last year.
  5年生がオペレッタを演じました。6年生は去年やりました。


 

The other school students also did very well.
  他の学校の子ども達もよくがんばりました。


 
The students from Tokyo National University of Fine Arts and Music played their brass instruments. It was marvelous.
  東京藝術大学の演奏は素晴らしいです。


 
In the afternoon, we moved to Ina city center.
  午後、伊那市街へ移動し、


 
We listened to the second concert.
  第二部のコンサートを聴きました。

No comments:

Post a Comment