Wednesday, October 28, 2015

28th Oct. Music Concert 音楽会だぞ

Music Concert
10月28日 音楽会だぞ

 
We have a music concert today.
 今日は音楽会でした。


 
All of my students did very well.
  皆よくがんばりました。


I couldn’t take photos a lot,
  たくさん写真を撮れませんでした。


 
because I was busy with playing timpani and standing cymbal.
  ティンパニとスタンドシンバル演奏に忙しかったからです・・・。


 
Teachers had a party given in recognition of the music concert. We ate a lot of matsutake mushroom.
  慰労会で松茸をたくさん食べました。


 
We played our voice ensemble again there.
  そこで先生達の発表をもう一度やりました。

No comments:

Post a Comment