Friday, October 30, 2015

30th Oct. Halloween Menu ハロウィーンメニューだぞ

Halloween Menu
10月30日 ハロウィーンメニューだぞ

 
We jogged in the morning.
  朝走りました。


 
During 20 minutes break, we enjoyed Halloween game corner.
  20分休みにハロウィーンコーナーで遊びました。


 
I decorated my classroom a little bit.
  ほんの少しだけ教室を飾りつけました。



 

We enjoyed soccer as a part of Halloween party.
  ハロウィーンパーティーの一部として(?)サッカーを楽しみました。


 
Today’s school lunch might be Halloween edition.
  今日の給食はハロウィーンバージョンだったようです。

 
 
We left messages for the 5th grade students. They are playing their operetta tomorrow.
  明日オペレッタの発表をする5年生にメッセージを残しました。


 
I ate my favorite Chinese noodles after work.
  仕事の後、お気に入りのラーメンを食べました。


 
We enjoyed Halloween party a little.
  少しだけハロウィーンパーティーを楽しみました。

No comments:

Post a Comment