Saturday, October 24, 2015

24th Oct. A lot of puppies たくさんの子犬だぞ

A lot of puppies
10月24日 たくさんの子犬だぞ



I jogged for 6.25 miles in the morning.
  朝10km程走りました。

 


On the way back, I tried to find the pappy last week I played with, yet I couldn’t Identified it, because there are so many puppies.
  帰り道に、先週遊んだ子犬を探しましたが、わかりませんでした。なぜならたくさん子犬がいたからです。



 
Once I went back home and went out with Tamami and visited there again.
  一旦家に戻りTamamiさんともう一度そこへ出かけました。
 
 
 
 

We found 5 puppies. They are all very cute.
  5匹の子犬がいました。みんなとてもかわいらしいです。

 


Around 1:30 PM, we ate grilled slices of meat at the restaurant. Here is very cheap all-you-can-eat restaurant. We paid US$12 for each.
  1時半頃、焼肉を食べました。食べ放題の店で一人1,500円払いました。やすっ!

 


Following that, we enjoyed shopping until it got dark.
  その後、暗くなるまで買い物を楽しみました。

No comments:

Post a Comment