Saturday, June 6, 2015

6th Jun. Sports Day 運動会だぞ

Sports Day
6月6日 運動会だぞ


 
Around 5:30 AM, I got to school and saw the fireworks.
  朝5:30頃に学校へ行き、花火を見ました。


 
This is a notification that we can hold a sports day today.
  これは今日運動会が開催されるという知らせです。


 
I got its wreck. Someone said if we can find and pick it up, something good will happen.
  花火の殻を拾いました。それを拾うと良いことがあると言われています。


 
Because the school ground is very muddy, we delayed an opening time for 1 hour.
  校庭が非常にぬかるんでいたので、開始を1時間遅らせました。


 
Once it started,
  始まった後は、


 

everything was going very well.
  全てがうまくいきました。


 
Especially our coordinated group gymnastics was amazing.
  特に組体操が素晴らしかったです。
 

 




 
We drank delicious beers at night.
  夜はおいしいビールを飲みました。

No comments:

Post a Comment