Sunday, June 28, 2015

28th Jun. Frisbee, Firefly フリスビー・ホタルだぞ

Frisbee, Firefly
6月28日 フリスビー・ホタルだぞ


 
In the afternoon, we visited Matsumoto city
  午後松本に行って、


 
then ate a Mega Potato and Takoyaki.
 メガポテトとたこ焼きを食べました。

 
We enjoyed shopping.
  買い物をしました。


 
Following that, I bought a Frisbee and
  午後、フリスビーを買って、


 
enjoyed it at the Matsumoto Airport with Tamami.
  Tamamiさんと松本空港スカイパークでフリスビーを楽しみました。


 
I used to play it often when I was a primary school student. This Frisbee “ AEROBEE” is amazing.
  小学生の頃、よく遊んだものです。エアーロビーは凄いフリスビーです。


 
 
After that, we bought this soft drink, which have been sold out for a long time. Then we got Mickey & Minnie plastic bottle set.
  長い時間品切れだったジュースを買って、ミッキーミニーの記念ペットボトルも買いました。


 
We had Tamami and her mother’s birthday, our 6 months anniversary dinner.
  Tamamiさんと母の誕生日会、われわれの6ヶ月記念の夕食会をしました。
 

 
After we went back to Tatsuno town, we visited the firefly park. Now there are a lot of fireflies there.
  辰野に戻ってホタル公園に行きました。今たくさんのホタルがいます。

No comments:

Post a Comment