Thursday, June 11, 2015

11th Jun. Cleaning Swimming Pool プール掃除だぞ

Cleaning Swimming Pool
6月11日 プール掃除だぞ


 
We practiced track & field.
  陸上練習をしました。


 
I checked the meter of a water gauge and
  水量計を確認して、


 
we cleaned a swimming pool.
  プール掃除をしました。


 
we washed these blue tarps, which we used at a sports day, with huge water.
  運動会で使ったブルーシートを大量のプール水で洗いました。


 
At last I can teach arithmetic because we finished a sports day.
  運動会が終わりやっと算数が進められます。


 
We sang a song at noon.
  昼に歌を歌いました。


 
After a long time away, I visited a bamboo grove around my school.
  久しぶりに学校周辺の竹林へ来ました。


 
I am in charge of a club activity that we used bamboo.
  竹を使う工作クラブを担当します。

No comments:

Post a Comment