Friday, June 19, 2015

19th Jun. Sweet Potatoサツマイモだぞ

Sweet Potato
6月19日 サツマイモだぞ


 
While we were jogging,
  ジョギング中に


 
I saw a beautiful swimming pool.
 きれいなプールが目につきました。よしよし


 
I turned on a purifying facility again.
  もう一度浄化槽を入れました。


 
In the afternoon, we planted sweet potatoes with the 1st grade students.
  午後1年生とサツマイモを植えました。


 
In the evening I moved to Osaka for the OB OG meeting of my club activity, volleyball.
  夕方高校のバレーOBOG会の為、大阪に向かいました。


 
On the way, I ate buckwheat noodles at Nagoya. This menu always tastes awful.
  途中名古屋でそばを食べました。これはいつでもまずいのです・・・。
 
When I arrived in Osaka, I had a drinking party with my older member of high school. It was our 3rd time to meet since we made reunion after graduated.
   大阪についた時、高校の先輩と飲み会でした。卒業後、久しぶりに会ってから3度目(3年連続)の飲み会となりました。

No comments:

Post a Comment