Saturday, June 27, 2015

27th Jun. After a long time away 久しぶりだぞ

After a long time away
6月27日 久しぶりだぞ


 
I made thick white noodles around noon.
  昼頃、うどんを作りました。


 
I haven’t visited the median tectonic line park for a long time.
  長い間、中央構造線公園に来ていませんでした。


 
I removed a honey comb.
  蜂の巣を落としました。ハッハッハ~。


 
Around 5:30, we visited the Bright Garden Reception Hall to receive our wedding photo album.
  5:30頃、結婚式のアルバムを受け取りにブライトガーデンに行きました。


 
On the way back, we visited the jewelry shop, where we bought our wedding rings, to clean our rings then staff said that my ring was warped automatically. They can fix it for free. I was relieved.
  帰りに松本パルコの指輪を買った店に行って、クリーニングしようと思ったら、指輪が歪んでいると言われました。無料で直してもらえます。7月19日まで入院です・・・


 
Following that, we ate grilled slices of meat with Tamami’s parents. We ate and drank a lot.
  その後、Tamamiさんの両親と焼肉を食べました。たくさん食べて飲みました。

No comments:

Post a Comment