Saturday, June 13, 2015

13th Jun. Komagane 駒ヶ根だぞ

Komagane
6月13日 駒ヶ根だぞ


 
I washed my laundry a lot.
  たくさん洗濯をしました。


 
Since it was very fine today,
  とても天気が良かったので、


 
I do the washing 3 times. I washed winter clothes.
  3回洗濯しました。冬服を洗いました。


 
After a long time away, we visited Komagane city.
  久しぶりに駒ヶ根に行き、


 
We ate ice cream,
  アイスクリームを食べ


 
bought new plants,
  新しい植物を買い、


 
enjoyed walking and
  歩きと


 
cycling.
  サイクリングを楽しみました。


 
Finally, we had dinner at goos restaurant. There are a lot of attractive things in Komagane.
  最後にグースで夕食を食べました。駒ヶ根には魅力的なものがたくさんあります。

No comments:

Post a Comment