Saturday, May 5, 2018

5th May. Osakada Park 小坂田公園だぞ

Osakada Park
日 小坂田公園だぞ



 


I jogged in the morning.
  朝走りました。


 
I found a dead mole.
  お亡くなりになっているモグラさんを見つけました。





Lately a lot of moles try to go on the ground.
  最近たくさんのモグラさんが地上に出ようとします。


 
I havent made YAMANEKO for 5 months. I can say this is the 1st YAMANEKO I made this year.
  5か月間山ネコを作っていませんでした。今年初めて作った山ネコと言えます。





I also made special edition YAMANEKO.
  山ネコ特別バージョンも作りました。


 
Todays lunch.
  今日の昼食。





In the evening, I visited Osakada Park with Kaito.
  夕方Kaitoマンと小坂田公園に行きました。





He rode on battery cars,
  バッテリーカーに乗り、


 
played on a slide,
  滑り台で遊び、





Flew a kite,
  凧をあげ、





and walked a lot.
  たくさん歩きました。

No comments:

Post a Comment