Monday, April 30, 2018

30th Apr. Pencil えんぴつだぞ

Pencil
30日 えんぴつだぞ



 
Before Kaito woke up,
  Kaitoマンが起きる前に



I finished jogging.
  ジョギングを終えました。


 
I dried these bathroom equipment outside.
  外で風呂の装備を干しました。


 
Kaito played with the skeleton and then
  Kaitoマンは骸骨さんと遊んで、



Played outside with the equipment.
  外で風呂装備で遊びました。


 
We visited the bakery SWEET.
  SWEETへ行きました。



Kaito started using a pencil a little.
  Kaitoマンは少しえんぴつを使い始めました。



These are his favorite playground equipment.
  Kaitoマンお気に入りの遊具です。



This is his car.
  Kaitoマンの車です。


 
After Mochi-kichi shop,
  もち吉の後、


 
We watched Anpanman at home.
  家でアンパンマンを見て、



enjoyed Anpanman vehicle.
  アンパンマン号で遊びました。


 
I drank last PEACH BERG.
  ピーチベルグ最後の1本を飲みました。

No comments:

Post a Comment