Saturday, April 14, 2018

14th Apr. Nagano City 長野市だぞ

Nagano City
14日 長野市だぞ



 
After we prepared bath and washed clothes,
  風呂の準備と洗濯をして、





I played with Kaito.
  Kaitoマンと遊びました。


 
Although Kaito and Tamami are in poor health,
  KaitoマンとTamamiさんが体調不良ですが・・・


 
We moved to Nagano city because I participate in Nagano marathon tomorrow.
  長野市へ移動しました。明日長野マラソンに出るからです。


 
Nagano has 5 APINAs.
  長野市には5つアピナがあります。





We visited Big Hat, reception hall.
  受付のビッグハットへ行きました。





After I received my bib number, we saw around the hall.
  ゼッケンをもらって、ビッグハットを見てまわりました。


 
At a baby store Nishimatsuya, Kaito was fascinated by the train toy, though we didnt buy it.
  西松屋でKaitoマンはこの電車に魅了されました。買いませんけど・・・





We stayed in the same hotel last time we visited.
  昨年訪れた宿に泊まりました。





We like this hotel very much. Its cheap and
  この宿がお気に入りです。安くて





they serve delicious food.
  料理がおいしいのです。


 
Kaito cried as usual when Tamami washed his teeth.
  Kaitoマンはいつも通り歯磨きで泣き、


 
watched Anpanman on my laptop PC screen.
  ノートパソコンでアンパンマンを見ました。


 
I will do my best tomorrow.
  明日がんばります。

No comments:

Post a Comment