Sunday, May 8, 2016

8th May. Small Bicycle 小さい自転車だぞ

Small Bicycle
5月8日 小さい自転車だぞ



Tamami gave me this running spats as my birthday present. We got it at Toki premium outlet mall.
  Tamamiさんが誕生日プレゼントとしてこのランニングパンツを買ってくれました。土岐アウトレットで手に入れました。


I went around the lake Suwa in the morning.
  朝、諏訪湖を一周しました。


By chance I saw an intermittent spring.
  たまたま間欠泉を見ました。








 



In the afternoon, we moved to the Shinshu Sky Park and
  午後、信州スカイパークへ行き、


walked for 3 miles.
  5km程歩きました。


After lunch,
  昼ごはんの後、


we watched the airplane taking off.
  飛行機が飛び立つのを見ました。

I cleaned the room,
  部屋を掃除し、


threw some junks away and
  いくつかガラクタを捨て、


decided to bring them to a reuse shop.
  サンタの倉庫へもっていくことにしました。





This is a very small bicycle I bought about 8 years ago.
  とても小さい自転車です。約8年前に買いました。


 
This small bag can hold the bicycle.
  この小さなカバンに収まります。

No comments:

Post a Comment