Sunday, May 1, 2016

1st May. Cleaning, Buckwheat Noodles 掃除・そばだぞ

Cleaning, Buckwheat Noodles
5月1日 掃除・そばだぞ


I disposed some junks and  
  ガラクタを処分して、


put a room in order.
  部屋を片付けました。

 

Around noon, we visited the buckwheat needles restaurant where we wanted to come.
  昼頃、来たかったそば屋さんに来ました。


It tastes good.
  おいしいです。


We bought daily necessities at some stores.
  いくつかの店で必要な日用品を買いました。


Finally we bought food stuff for next week.
  来週の為に食材を買いました。



The room has become slightly better than before.
  部屋が以前より若干良くなりました。

No comments:

Post a Comment