Saturday, May 21, 2016

21st May. PTA Work PTA作業だぞ

PTA Work
5月21日 PTA作業だぞ

A lot of parents came together at school in the morning.
  たくさんのPTAの皆さんが朝学校に集まりました。
We cleaned our school.
  学校をキレイにしました。
I took charge of weeding.
  草取り担当でした。
I received a notification about OB OG meeting of my high school.
  高校のOBOG会の通知をもらいました。
I haven’t played volleyball this year but I go back to Osaka to participate in the volleyball meeting every year.
  今年まだバレーボールをやっていません・・・。でも毎年大阪に帰って参加します。
I decided to throw this old suit and
  このスーツと
PC scanner.
  スキャナーを手放すことにしました。
After we enjoyed shopping,
  買い物を楽しんだ後、
 

I put my suit into this recycling cargo.
  リサイクルカーゴの中に入れました。

No comments:

Post a Comment