Friday, September 4, 2015

4th Sep. We closed the swimming pool. プール終いだぞ

We closed the swimming pool.
9月4日 プール終いだぞ


We looked for spots where look like expression as well today.
  今日も表情に見える場所を探しました。
 


 
They are taking photos with iPad.
  iPadで写真を撮っています。


 
We have started practice of music concert that we have next month.
  来月にある音楽会の練習を始めました。


 
My classroom students cleaned our swimming pool.
  クラスの子ども達がプールを掃除しました。


 
Equipments room was messy especially.
   特に用具室が散らかっていたのです。


 
After school, I drew lines with young teachers for a sports test since next week.
  放課後、若い先生達と来週のスポーツテストの為の線をかきました。


 
Following that, we completed the cleaning of the swimming pool.
  その後、プール掃除を仕上げました。


 
Well done!
  よくできました~!

No comments:

Post a Comment