Saturday, September 19, 2015

19th Sep. Peach 桃だぞ

Peach
9月19日 桃だぞ

 
We took highway bus from Shiojiri. On the way, we had a short time break at Taga service area.
   塩尻から高速バスに乗りました。途中、多賀サービスエリアで短時間休みました。


 
Oh my goodness! My favorite restaurant was temporarily closed until 6 PM. We have to take airplane at 6PM. Oh man…
  あちゃ~ぺこぺこが一時的に閉まっているではないか~。6時まで閉まっていて、6時に飛行機だから、無理だ~。
 



 
We had lunch at my favorite Chinese restaurant, Ohsho, instead.
  代わりに王将で食べました。長野県の偽物王将と違い、こってりラーメンがあります。


 
 
We enjoyed shopping at Rinku Outlet Mall near the airport.
りんくうアウトレットで買い物を楽しみました。


 
Around 6 PM, we got on board a plane.
  6時頃、飛行機に乗り込みました。


 
We took Peach Aviation.
  ピーチ航空に乗りました。


 
After 2 hours we got to our final destination
  2時間後に最終目的地について


 
and lent a car. It took 40 minutes from the airport to get to Tamami’s elder sister’s house.
  車を借りました。Tamamiさんの姉さんの家まで空港から40分程かかります。

No comments:

Post a Comment