Sunday, September 13, 2015

13th Sep. Marathon マラソンだぞ

Marathon
9月13日 マラソンだぞ

 
I woke up at school and moved to Shiojiri city then
  学校で目覚めて塩尻に移動し、


 
participated in the marathon competition.
  マラソン大会に参加しました。


 
There were 2km, 3km, 5km, 10km races.
  2km、3km、5km、10kmのレースがありました。

 
 
I took 10km race.
  10kmに参加しました。


 
Although I was lack of sleep,
  寝不足でしたが、


 
I managed to finish a race.
  何とか完走しました。


 
My record was 10 seconds faster than last year.
  去年より10秒速かったです。


 
After that we played Frisbee at the Sky Park near the Matsumoto Airport.
  それから松本空港スカイパークでフリスビーをしました。


 
Following that we visited the place we usually enjoy crane game.
  その後クレーンゲームをよく楽しんでいるところへ行きました。


 
Finally we got such a big stuffed animal.
  ついにこんなに大きなぬいぐるみをゲットしました。


 
We saw a terrible forest fire near Tamami’s parents’ house. Everything was special today.
  実家の近くでひどい山火事を見ました。すべてが特別な一日でした。

No comments:

Post a Comment