Friday, September 11, 2015

11th Sep. Grandparents Day 祖父母参観日だぞ

Grandparents Day
9月11日 祖父母参観日だぞ

 
We jogged in the morning with
  朝ジョギングしました。


 
greeting campaign.
  あいさつ運動をしながらです。


 
We had grandparents day today. A lot of grandparents visited school.
  祖父母参観日があり、たくさんの祖父母が学校に来ました。


 
We had the festival owned by students’ council and
  祖父母と一緒に児童会まつりをして、


 
find the places where look like an expression with grandparents.
  表情に見える場所を探しました。


 
2nd grade, 4th grade and 6th grade showed their results of this school year. They did well.
  2年生、4年生、6年生が発表をしました。良く出来ました。

No comments:

Post a Comment