Wednesday, July 8, 2015

8th Jul. Long Jumping Rope, Abacus, Cooking 大縄・そろばん・料理だぞ

Long Jumping Rope, Abacus, Cooking
7月8日 大縄・そろばん・料理だぞ


 
I jogged in the rain.
  雨の中走りました。


 
 
During 20 minutes break, we practiced long jumping rope. We have a competition on Thursday this week.
  20分休みに大縄練習がありました。木曜日に大会です。


 
I taught abacus to the 3rd grade students, but I forgot to take a photo of the class.
  授業の写真を撮り忘れましたが、3年生にそろばんを教えました。


We made fruit punch.
  フルーツポンチを作りました。


 
It’s been raining every day.
  毎日雨が降っております。

No comments:

Post a Comment