Sunday, July 12, 2015

12th Jul. Clay 粘土だぞ

Clay
7月12日 粘土だぞ


 
We tried a crane game but we couldn’t get any stuffed animal.
  UFOキャッチャーをしましたが何も取れませんでした・・・。


 
I visited MAZDA car dealer and asked them periodical car check-up of CX-5.
  マツダに行き、CX-51年半検診を受けました。


A substitute car was ATENZA. Wow!
  代車はアテンザでした。いかつかったです・・・。


 
After I cut my hair,
  散髪の後、


 
I received 12 bags of clays for making YAMANEKO.
  12袋の山ネコ用粘土を受け取りました。


 
I’ve starting to make it for the summer vacation.
  夏休みに向け作り始めました。

No comments:

Post a Comment