Monday, July 6, 2015

6th Jul. Golf Practice ゴルフ練習だぞ

Golf Practice
7月6日 ゴルフ練習だぞ


 
I cheered Nadeshiko Japan, women’s national soccer team, on TV.
  なでしこジャパンをテレビで応援しました。


 
Although they were defeated by America, they did their best.
  負けましたが、全力を出し切りました。感動をありがとう!!


 
Around noon, I have opened an US dollar account with Hachijuni Bank, the biggest bank in Nagano.
  昼頃、アメリカドル口座を八十二銀行で開きました。


 
Following that, I played golf with Mr. Hiroaki.
  その後、Hiroaki先生とゴルフ練習をしました。


Though it was raining, we practiced hard because
  雨が降っていましたが、一生懸命練習しました。なぜなら


 
we will participate in the golf competition on 20 Jul.
  7月20日にゴルフコンペに出るからです。


 
I haven’t made YAMANEKO doll for a long time. I made 4 YAMANEKOs.
  久しぶりに山ネコ(4体)を作りました。

No comments:

Post a Comment