Monday, July 20, 2015

20th Jul. Driving Contest ドラコンだぞ

Driving Contest
7月20日 ドラコンだぞ


 
I changed my shoes to the new one for the first time.
  新しいゴルフシューズに初めてはきかえました。


 
I participated in the golf competition with Mr. Hiroaki.
  Hiroaki先生とゴルフコンペに参加しました。


Although my ball went beyond the driving contest record, it was slightly out of fairway. Oh my goodness!
  ドラコンの記録は超えたのですが、わずかにフェアウェイの外でした。残念。


 
My result was almost at the bottom. Anyway, we enjoyed golf.
  結果はほとんどビリでしたが、ゴルフを楽しみました。


 
On the way back, I decided to buy this lap top PC for our summer vacation activity.
  夏の活動の為に、このパソコンを買うことにしました。


 
I made YAMANEKO dolls.
  山ネコを作りました。

No comments:

Post a Comment