Saturday, July 25, 2015

25th Jul. Wedding Ceremony 結婚式だぞ

Wedding Ceremony
7月25日 結婚式だぞ


 
We moved to Tokyo by bus.
  東京に行きました。


 
This art is drawn by Yayoi Kusama famous artist.
  草間彌生さんがデザインしたバスのようです。


 
I should have changed my shoes but I had no time to buy it. Don’t worry; I have shoes for a dress suit.
  靴を換えるべきでしたが、買う時間がありませんでした。あっ礼服用の靴はありますよ。


 
At the Shiodome City Center Building 41F, the wedding ceremony was held.
  汐留シティーセンター41階(たかっ!)で結婚式がありました。


 
I made reunion with the JICA volunteers in Tonga. Long time no see!
  たくさんのトンガのJICAボランティアと再会しました。久しぶり~!


 
It was amazing party.
  すばらしい結婚式でした。


 
Thank you for inviting us to the party.
  お招きいただきありがとうございます。


 
Congratulations on your marriage Akihiko and Hirono. I hope you’ll be happy for ever and every.
  Akkun,Hironoさん結婚おめでとうございます!末永くお幸せに~!

No comments:

Post a Comment