Saturday, July 4, 2015

4th Jul. Parents' Day 参観日だぞ

Parents' Day
7月4日 参観日だぞ


 
I jogged in the morning.
  朝ジョギングしました。


 
At the parents’ day class, we did a trading game.
  参観日授業で貿易ゲームをしました。


 
While making circles, rectangles and triangles, then sell them, we can experience the situation of each country (developing countries, developed countries, or its middle.)
  円、長方形、三角形を作って、売ることによって、途上国、先進国、その中間層の状況を経験できます。


 
They corporate and negotiated with each other a lot.
  たくさん協力し、話し合いました。


 
Following that, we enjoyed 2 balls volleyball with PTA.
  その後、2ボールバレーをやりました。


 
We got the 2nd prize.
  2位でした・・・。


 
We had an amazing drinking party until midnight.
  楽しい飲み会が深夜までありました。

No comments:

Post a Comment