Thursday, August 16, 2018

16th Aug. Osaka6 The last day of the trip 最終日だぞ


Osaka6 The last day of the trip
16日 大阪6 最終日だぞ






Kaito was playing with the train I bought yesterday at the Second Street in Wakaeiwata.
  Kaitoマンは昨日若江岩田のセカンドストリートで買った電車で遊んでいました。
[Movie] Shinkansen Train in parents house動画:(70sec, 4sec)






Kaito and I visited the place where I found on TV program last month.
  Kaitoマンと二人で先月探偵ナイトスクープで映った池島中が見える場所を訪れました。






This is the pedestrian overpass I used when I was primary student.
  小学生の頃利用していた歩道橋です。


 
Following that we visited the liquor shop Kawai. It was Kaitos first time to visit here.
  その後、かわ井酒店さんに行きました。Kaitoマンは初めて来ました。


 
On the way back home, we visited the Jido-Kouen (Childrens Park) where I used to play when I was primary school students.
  帰りに子どもの頃よく遊んだ児童公園に来ました。





From the park, we can see trains a lot.
  児童公園から電車がたくさん見られます。当たり前でしたが、Kaitoマンにとっては最高の場所です。


 
He waved hands a lot.
  Kaitoマンはたくさん手を振りました。





We bought Takoyaki and croquettes then ate them before we left parents home.
  たこ焼きと森田屋のコロッケを買って、実家を経つ前に食べました。





Since Kaito really likes this penguin, Kazuo decided to sent it to Nagano.
  Kaitoマンがとてもペンちゃんを気に入っているので、Kazuoさんが長野に送ることに決めました。


 
At 12:30, we left parents home.
  12時半に実家を出ました。


 
We walked to the bus station and took a bus.
  バス停まで歩きバスに乗りました。


 
Kaito can say bus.
  Kaitoマンは「バシュ」と言えます。





At Tsuruhashi station Kaito was waving hand a lot until
  Kaitoマンは鶴橋駅で手を振りまくっておりました。


 
the train Urban Liner, we take to Nagoya, came.
  名古屋行きのアーバンライナーが来るまで・・・






Kaito was vigor on the way to Nagoya.
  Kaitoマンは名古屋へ向かう途中元気でした。



 



At Nagoya I ate Chinese noodles.
  名古屋でTorojiro先生はラーメンときし麺を食べました。



 
Kaito fell asleep and Tamami ate bread.
  Kaitoマンは眠り、Tamamiさんはパンを食べました。






Kaito lay down on the floor on the way to Shiojiri.
  Kaitoマンは塩尻までの道中床に寝そべっていました。






Due to the heavy rain, our train was delayed for 2 hours.
  激しい雨のおかげで2時間程遅れました。


 
Anyway we were back to Nagano and
  とにかく長野に帰ってきて、


 
we were tired.
  お疲れでした。

No comments:

Post a Comment