Saturday, May 27, 2017

27th May. Sports Day & Birthday Party 運動会・誕生日会だぞ

Sports Day & Birthday Party
5月27日 運動会・誕生日会だぞ


 
Kaito is playing with the imitation toy of tissue boy.
  ティッシュの箱のおもちゃで遊んでおります。


 
We watched Anpanman.
  アンパンマンの活躍を見ました。


 
 
We moved to the primary school where Tamami was working for before childcare leave.
  Tamamiさんの育児休暇前に勤めていた小学校に行きました。


 
Her students came together and were staring Kaito in the face.
  子ども達が集まり、Kaitoマンの顔を見つめておりました。


 
Tamami greeted in front of the whole students and
  Tamamiさんは全校の前であいさつし、


 
we watched the sports day.
  運動会を見ました。


 
On the way back, I visited my favorite Chinese noodles restaurant after a long time away.
  帰り道久しぶりにお気に入りのラーメン屋に来ました。


 

In the evening, we had a birthday party for Tamami at Canneryrow.
  夕方、キャナリーロウでTamamiさんの誕生日会でした。


 
We had a luxurious time there.
  贅沢な時間でした。


 
Happy Birthday Tamami!
  お誕生日おめでとうございます!

No comments:

Post a Comment