Monday, May 8, 2017

8th May. School Bus スクールバスだぞ

School Bus
5月8日 スクールバスだぞ


 
At 7:10 in the morning, I took the school bus at school and moved to Matsumoto city center.
  朝7:10に学校でスクールバスに乗り市街地へ向かいました。


 
It takes 2 hours to pick all students up and get to school.
  全員乗せて学校へ行くのに2時間かかります・・・。


 
 ↑We jogged in the morning.
  朝走りました。


 
We selected our theme song this school year.
  今年度のテーマソングを選びました。


 
After school I took 2-hour bus again. I was very tired.
  放課後再び2時間のバスでした。疲れました。

No comments:

Post a Comment